Sveriges Nationaldag!

Detta är min sista beställning! Innan jag ska ta semester från ugglorna och ägna mig åt att förbereda mig på att bli 2 barnsmamma.
Jasg kommer så klart sitta och virka ugglor som kommer ut på tradera så småningom.
Men jag vill inte virka på beställning just om det blir så att bebisen kommer tidigare än bf datumet.
Just nu så är det 2 st luftballonger som jag skickat som verkar vara på drift.
Jag är orolig att de kommit i orätta händer längs vägen.
Jag ska försöka sparka igång skrivaren och skicka med skicka lätt tjänsten istället.
Den är mer säker och även lite billigare. Men desto mera jobb!
Om det inte är så att det är vissa mått för att få skicka.
Har fått en liten större beställning på ugglor.
2 st ugglor som är vanliga barnvagnshängen.
Och sen så ska det även vara 3st på rad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0