Värmande ord!

Mejlat lite med en tjej som vann en barnvagnsuggla på tradera! Blir så glad att hon gillar mina ugglor! Fick mera energi att göra flera. Vill att de ska flyga runt i hela sverige! Lite utdrag från mejlen.

*Har läst din blogg och jag är impad av allt du "orkat" sticka och virka, vilket inte är min starka sida. Sånt pyssel! 
Jättefina bilder och härliga saker!

*Gillar främst deras ögon och den o-verklighets-trogna färgvalet på fjäderskruden! :)
Ögonen påminner om de tecknade serierna av lerfigurer Wallace & Gromit samt Fåret Shaun
som många gillar och det är nog svaret på att "folk" gillar dina alster. Jag ä-l-s-k-a-r dessa serier.
Tror att det sätter igång fantasin också: om ugglorna var levande - vad skulle de hitta på för hyss? :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0