Om mig


Mitt namn är Angelica Lindstedt.
Jag är född i mars på mitten av 80 talet.
Uppvuxen i ett litet samhälle med mamma,3 syskon och styvfar. Jag är utbildad undersköterska och jobbar som timvikarie inom hemtjänsten. Gillar gamla griniga gubbar. Är även NADA akupunktör. Har en dotter som heter Elin och som fyllde 3år i Juli. Och en son som heter Alvin som blev 1 år i juni 2013. De 2 små huliganerna ser till att hålla sin moder sysselsatt upp över öronen hela dagarna.

 Bor ihop med min pojkvän Emil och har husdrömmar. Springer ofta på loppisar. Och älskar känslan av att "fynda". Spelar så ofta det finns tillfälle bilbingo. Älskar 50 60-tals inredning. Även 70-talet går hem. Kan knappt sova utan en ljudbok i öronen. Mina favoriter är svenska deckare. Jag har nog alltid gillat Allers och Allas istället för veckorevyn och solo. På min tv ruta är det morden i midsomer,Dr house och antikrundan som går varmt. Samt diverse komedier. Om min dotter får bestämma så skulle playhouse disney visas dygnet runt.
Gillar att smycka min kropp med tatueringar.
Jag är en vänsterhänt handarbetare.
Eftersom jag är vänsterhänt så fick jag lära mig själv att virka o sticka. Hittade en bok för vänsterhänta som hjälpte mig mycket. Mamma försökte lära mig men det gick inget vidare. Virkar mycket barnvagnsleksaker.

Trackback
RSS 2.0