Kontakt

Vill du beställa en barnvagns uggla av mig? Eller kanske en luftballong med uggla?

Pris på barnvagnsuggla är ca 130kronor. Med skallra i ca 150kr

Pris på barnvagnsuggla på rad är ca 130kr per uggla ink skallra. Kan även virka små bollar mellan ugglorna eller få pärlor mellan ugglorna. Mejla för prisinfo.

Ca pris på luftballong med uggla är 250-500kr beroende på material,,storlek,namn inbroderat, Tampar med pärlor osv.

Köparen står för frakten.

Nu kan man köpa till en färgglad hållare till sin vagn uggla 10kr/st

Du får själv välja vilka färger du vill ha. Mejla mig så kommer vi överens om pris.
Mejladress: [email protected]


Lite utdrag från mejl nöjda uggleägare,jag lämnar inte ut några namn:


Hejsan!

Tänkte bara säga att ugglorna har kommit nu och jag är sjukt nöjd! 
Du har gjort ett riktigt bra jobb. Lilleman blev stormförtjust i dom!
De kommer säkerligen en till beställning inom kort! :D


Hej hej!
Jag har idag hämtat ut min uggla och den är ju heeeelt fantastiskt söt!!
Jag har sparat din bloggsida och jag tänkte beställa mera av dig sen då jag tycker det är en underbar present antingen till dop eller 1-års present till kompisars bebisar!
Tack så jätte mycket!!!!!!
Ha en trevlig sommar!

Hej! Nu har den anlänt och den var väldigt söt!! Den kommer passa perfekt i 10 mån lille Eltons rum. Så nu får Elton lite sällskap, och ugglan kommer bli väl omhändertagen :). Tack för affären!

Angelica! Ugglorna är helt underbara men du är ännu mer underbar som har gjort dem!!!
Superfina! Sååå välgjorda och fasta! Som "lammkottletter"! :))
De är helt bedårande min nya lilla ugglefamilj! Jag är superduper nöjd!
Du är "förste-uggle-virkare"!!! :)))


Trackback
RSS 2.0